POMOČ PRI NAKUPU V SPLETNI TRGOVINI
Za nakupovanje v naši trgovini se morate prijaviti kot NOV UPORABNIK in se registrirati ali pa kot gost. V kolikor še nimate ustvarjenega računa, kliknite “PRIJAVI’ v zgornjem desnem kotu pri košarici. Odprla se vam bo nova stran, kjer vnesete svoje osebne podatke in geslo, katerega boste potrebovali pri vseh nadaljnih nakupih v naši spletni trgovini. Iz tega razloga ga ne pozabite in si ga raje kam zapišite. Kliknite “Pošlji” Po končanem procesu registracije boste na svoj email naslov dobili sporočilo o uspešni registraciji. V kolikor tega e-maila v roku 1 ure ne dobite, preverite v “Spam” predal. V kolikor sporočila tudi tam ni nas kontaktirajte oz. preverite, če ste pri registraciji vnesli pravilen e-mail naslov.
Artikli v spletni trgovini so razdeljeni na več kategorij. Po izbiri kategorije se prikažejo morebitne pripadajoče podkategorije izdelkov. Po kliku na kategorijo ali podkategorijo, se v sredini zaslona prikažejo pomanjšane slike izdelkov z njihovo osnovno ceno ter nazivom. Če je na voljo več izdelkov, kot jih lahko naenkrat prikažemo na zaslonu, se v desnem kotu nad prikazom izdelkov pojavi oznaka strani, na kateri smo, in možnost listanja naprej in nazaj. S klikom na sliko ali naziv izdelka, dobimo dodatni opis, ter možnost dodajanja artikla v nakupovalno košarico. To izvedemo s klikom na ikono >Dodaj<, ki se nahaja desno. Nakupovalna košarica Spletna trgovina je zasnovana tako, da omogoča tudi izdelavo informativnega izračuna, kar smo poimenovali “Začasna košarica”. “Začasna košarica” omogoča neprijavljenemu obiskovalcu dodajanje artiklov v košarico, ki se po zapustitvi spletne trgovine samodejno izprazni in nakup se NE IZVEDE.
“Stalna košarica” je namenjena prijavljenim kupcem, ki izbrane artikle dodajajo v nakupovalno košarico in v njej ostanejo, dokler ga sami ne izbrišete ali kupite. Stanje nakupovalne košarice in njena vrednost je prikazana v zgornjem desnem delu ekrana v stolpcu “Košarica”. Podrobnosti košarice bodo prikazane ob kliku na nazivni del stolpca ali na tekst “Košarica”.
Vse ali pa samo posamezne izbrane izdelke lahko odstranite iz košarice s klikom na “koš” pred artiklom v stolpcu “Odstrani” in pritiskom na ikono >Obnovi<. Spreminjate lahko količino naročenih izdelkov, z vpisom količine v okvirček ter pritiskom na ikono >Obnovi<, ali pa v sami trgovini z vpisom količine v okvirček “Količina”. Iskanje artiklov Če artikel že poznate, oz. točno veste kaj želite, lahko naziv ali samo del naziva artikla vpišete v iskalno okno “Išči”. Tako boste najhitreje našli tisto kar iščete. Nakup Za izvedbo nakupa preko spletne trgovine morate biti prijavljeni v spletno trgovino.
Če za prijavo še nimate uporabniškega imena in gesla se lahko prijavite na strani za prijavo. Po izvedeni izbiri artiklov, kliknete na gumb >Zaključi nakup< ali tekst “Na blagajno”, kjer se prične postopek za potrditev naročila.
Košarico lahko kadarkoli pred zaključkom popravljate, brišete izdelek, ter dodajate. Z vsakim popravkom morate narediti POSODOBITEV KOŠARICE.
Kupec ima pregled košarice , katero lahko še vedno popravlja, ter mora še pred zaključkom nakupa in potrditve plačila se strinjati z splošnimi pogoji, ( kar potrdi s kljukico v okviru ).
Splošni pogoji so dostopni kupcu na spletni strani https://lasulje.si/splosne-dolocbe/
Izberete naslov dostave, naslov računa, način plačila in način dostave. Trenutno imamo možnost plačil po povzetju, na trr bančni račun ali z kreditnimi karticami MATERCARD ALI VISA.. Po izpeljani proceduri, boste na vaš E-mail prejeli poročilo o izvedenem nakupu z aktivno spletno povezavo, preko katere lahko v vsakem trenutku spremljate status vašega naročila. Arhiva naročil
NAVEDBA TEHNOLOŠKIH SREDSTEV, KI OMOGOČAJO PREPOZNAVANJE IN POPRAVLJANJE NAPAK, PRED ODDAJO NAROČILA / MOŽNOST UPORABE USTREZNIH,UČINKOVITIH IN DOSTOPNIH ELEKTRONSKIH SREDSTEV, S KATERIMI KUPEC LAHKO PREPOZNA IN POPRAVI NAPAKE PRI VNOSU PRED ODDAJO NAROČILA
Računalniški program za nakup na spletni strani je narejen tako, da opisani tehnični koraki in tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak, vseskozi vodijo kupca po vseh šestih korakih v nakupovalni košarici. Imena korakov, ki peljejo do sklenitve pogodbe so vseskozi prisotna. Uporabnik lahko kadarkoli klikne na že izveden korak
nakupa in se tako vrne nanj (recimo ponovno izbere 5.stopnjo: način plačila, ko je že na 6.stopnji: Potrditev naročila).
Kupec lahko tudi kadar koli, v vseh stopnjah nakupa, prekliče naročilo četudi zapusti spletno stran ali s ponovno osvežitvijo strani. V kolikor je uporabnik prijavljen, se v primeru, da v prejšnje ni zaključil nakupa s potrditvijo na gumb Potrditev naročila, artikel hrani v košarici, dokler ga sam uporabnik ne izbriše
iz košarice. Kupcu je tako omogočena uporaba ustreznih, učinkovitih in dostopnih elektronskih sredstev, s katerimi lahko prepozna in popravi napake pri vnosu pred oddajo naročila, tekom celotnega nakupnega procesa ter na povezavi
MOJA KOŠARICA, kjer lahko uredi celotno naročilo in vse podatke (Moj račun), ki jih je vnesel skozi prve 3.stopnje nakupa.
KO JE KUPEC PREGLEDAL KOŠARICO , POTRDIL SPLOŠNE POGOJE SE IZVEDE ZAKLJUČEK NAKUPA.
S tem korakom je postopek naročanja zaključen in se mu pojavi sporočilo na zaslonu ter posredovano naročilo na njegov e-mail. Prav tako bo kupec o statusu naročila avtomatsko obveščeni na mail, ki ga je podal pri registraciji.
—————————————————–
Naročilo je oddano!
Vaše naročilo je bilo poslano v nadaljnjo obravnavo!
Zgodovino in statuse naročil lahko spremljate na strani Moj račun, s klikom na Zgodovina naročil.
V kolikor se vaš nakup nanaša na artikle, ki se prenašajo, za ogled pojdite na stran Prenosi.
Če imate kakršnokoli vprašanje, nam pišite.
OBDELAVA NAROČILA OZ. STATUS NAKUPA
1. korak: pending – v obdelavi (naročilo v čakalni vrsti dokler ni vplačana kupnina)
Po oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in navodila za plačilo, v kolikor ste izbrali način plačila – po predračunu. V tem koraku pogodba še ni sklenjena.
2. korak: processing (obdelava naročila) naročilo potrjeno Ko kupec vplača kupnino, naročilo potrdimo in kupca preko elektronske pošte obvestimo (obveščanje poteka avtomatsko preko nadzorne plošče programa – ko vpišemo status, program sam obvesti kupca na elektronski naslov, ki ga je podal ob registraciji), da smo prejeli kupnino, in da je
naročilo sprejeto. Naročilo je procesirano v vsakem primeru šele takrat, ko je vplačana kupnina. Kupec ima možnost vplačila po predračunu v roku 2-3 delovnih dneh, sicer naročilo zavrnemo. V tem koraku je pogodba sklenjena.
3. korak: shipped (blago odposlano)
Ko bomo blago pripravili in odposlali, vas bomo po elektronski pošti obvestili še o točnem datumu dostave. Vse pakete, ki so odposlani redno spremljamo preko poštnih ponudnikov. V kolikor pride do zamude pri pošiljanju, stranke obvestimo o novem roku dobave. V kolikor stranka ne prevzame paketa, se si paketi vrnejo v zbirni center (depo) poštnih ponudnikov. V kolikor stranka želi naknadno spremenit naslov dostave, lahko to stori kadarkoli na mail.
Spoštujemo slovensko zakonodajo in smernice na področju varstva potrošnikov.
4. korak: complete (naročilo je zaključeno)
Prevzem blaga je možno samo ob podpisu. Ko je blago prevzeto, stranko po elektronski pošti obvestimo, da je blago prejela. S tem je naročilo zaključeno.
NAROČILA PREKO E-POŠTE
Naročila preko e-pošte morajo vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, vaš kontaktni naslov/ali naslov kamor pošljemo pošiljko ter kontaktno telefonsko številko.
Po elektronski pošti Vam pošljemo predračun. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Ko je artikel plačan, smatramo nakup za verodostojen. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V kolikor oddate naročilo preko e-maila, Vas prav tako obveščamo o statusu naročila (npr. processing (prejeta kupnina), shipped (artikel poslan)
itn.)
ZAVRNITEV NAROČILA
Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi
kupec artikel že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo v roku 14 dni. V kolikor kupec ne poravna
kupnine za naročeni izdelek v roku 3 dneh, naročilo zavržemo oz. prekličemo in označimo STATUS naročila: cancelled (preklicano).
Vsa naročila in podatki so hranjeni v računalniškem sistemu, ki je ustrezno varovan in zaščitena s certifikatom GEOTRUST in SSL povezavo ter 3D varnostjo z plačevanjem s kreditnimi karticami.
.
Naročnik lahko vsa svoja naročila pregleduje po prijavi v meniju Moj Račun (desno zgoraj), s klikom na ikonco Vsa naročila. Ob vsakem naročilu, prejme naročnik, po elektronski pošti tudi povezavo do arhive posameznega naročila.
Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti! Svetovanje Ob morebitnih dvomih ali vprašanjih bomo zelo veseli vašega kontakta, zato nas pokličite po telefonu na gsm :+386 31654958 , veseli pa bomo tudi sporočila na E-mail: info@lasulje.si
_____________________________________________________
POHVALE, PREDLOGI, PRIPOMBE…
Vaše pohvale, predlogi in pripombe so vsekakor dobrodošle, saj vedno stremimo k izboljševanju našega poslovanja.
Zahvaljujemo se vam za zaupanje!